Skola?

Ja, det blir skola idag, men bara i sisådär 10 minuter, för att hämta stuff, typ allt som måste göras denna vecka och sedan åka hem. Men imorgon ska jag gå! Jag måste. Suck.

Idag så klev jag upp runt 10, kollade lite på teven innan jag gick till mamma. Locket i örat har blivit värre, så nu har jag knappt någonting. Lite jobbigt, men det ska nog gå. Om ungefär en timme så ska jag till bussen som tar mig till skolan. Jag har egentligen varit borta alldeles för länge för att vara sjuk. Jag väljer väl alltid de minst lämpliga tillfällena att bli sjuk. Nåja, nu ska jag umgås med mamma ett tag, innan. Skriver nog efter! Tjo!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0