Snark

Idag så klev jag upp vid kvart över 6 och duschade. Fikade och gjorde mig iordning. Fick skjuts upp till busshållplatsen av Granberg. Hoppade på bussen och åkte till skolan. Var där i ungefär 1 ½ timme innan jag inte klarade av mer och åkte hem. Uscha, jävla skitförkylning, är så jävla less. Nåja, åkte hem och då ringde Dagbladet, hade en telefonintervju med dem. Kom hem till mor runt 10, och sov i några timmar, det behövde jag.

Åt lite granna innan hon åkte iväg. Då satte jag mig här och håller på lite med småföretagande. Ska försöka bli klar idag. Imorgon så blir det inte skola utan det blir vila. Nej, nu måste jag fortsätta! Ses!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Linn

Krya på dig vännen! Puss

2008-11-12 @ 22:42:40
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0