Still sick

Japp, inte blir man fri den heller. Igår så var det en segdag, gick hemma och försökte att bota förkylningen. Hade ett ganska stort bråk med far också, det var inte så bra, men tackochlov så löste det sig och vi gick och lade oss som vänner :)

Idag så vaknade jag av att pappa väckte mig, och sa att jag skulle kliva upp, tänkte göra det, men då började hosta som ett as och då kom det upp... inte allt för fina saker. Så då blev det ta en zipp av vattnet i coccacola flaskan och somna om. Sov i omgångar och klev sedan upp vid 11. Nu sitter jag här och har dåligt samvete för att jag inte gick på skolan, har sett att det är hemprov i matten! OHSHIT! Sedan har jag religionen och småföretagande att göra också. Åh herregud, kill me dear!

/ ElinaAnnaErikaEvenson


I'm falling apart, I'm barely breathing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0