The last day at home

Jag är nästan klar med rapporten. Har bara anlaysen, slutsatser och reflektioner kvar! Yay för mig. Dock så kommer den bli lång, förmodligen närmare 12 sidor, men det är smällar man får ta.

Nåja, idag så vaknade jag 8 och då gick jag och duschade. Sedan har man fkat, skrivit inledning och källförteckning, man har spelat lite GH och kollat på teven. Man hinner med så mycket om man kliver upp i tid har jag märkt.

Idag så är planerna att åka med Lovisa till Festyran och sedan åka till Jennifer för att gå igenom det sista, då det är 1 DAG KVAR! Japp, det är bara en dag kvar. Ojojoj, måste packa ikväll också, men jag brukar vara snabb på att packa.

Ska kanske till mormor en sväng ikväll, för att säga hej, har inte varit där på hur länge som helst. Nåja, ska väl kanske kolla lite bloggar och kollar lite på projektis innan jag åker iväg. Solong suckers! :P

/ ElinaAnnaErikaEvensson


jag saknar denna lilla prupp, han förgyller min vardag ♥

Kommentarer
Postat av: Danne

Lycka till På eran resan hoppas ni får de kul :)

2008-11-02 @ 00:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0