2 days

Jaaa, det är bara två dagar kvar. Herregud, resfebern börjar komma. Just nu sitter jag och har tagit en paus från mitt pluggande, har lyckats skrivit klart om al-qaida, men nu har jag bara Hamas kvar och 4 andra syften, hjälp mig! :S

Igår var det somsagt en väldigt hektiskt dag. Började med att jag klev upp och gjorde mig lite iorning innan jag satte mig vid datorn. Satt där och försökte med det där jävla wordpad, men det går inte. Får ingen motivation alls. Nåja, gick till mamma en sväng innan jag hoppade på 11 bussen in till Birsta. Jennifer var med mig all day long! Vi började med att åka upp till Onoff där en snubbe var heltänd på Jennifer, hihi, det var roligt. När vi hade fått tag i filmkameraskivorna så gick vi ner och köpte saker till barnen. Det blev; två pussel i olika svårighetsgrader, 4 målarböcker, två set med tuschpennor, ett hopprep och två kortlekar. Plus att vi har 20 godispåsar som vi fått av samhällsprogrammet! Så det räcker nog hoppas jag! Nåja, efter vi hade slagit in allt på Barnens Hus så gick vi och tog en fika på Charm. Mysigt var det! Tihi. Satt och kollade över det sista i vårt projektis osv. Hann springa en sväng på Birsta innan  vi tog bussen till Lidl.

Köpte lite nödvändiga saker till resan innan vi gick hem till Jennifer. Kånkandes på 100 påsar/väskor och håret i munnen, sjungandes på nationalsången med ett jävligt målbrott. Det måste ha sett och låtit underbart!

När vi kom hem så gjorde vi mat innan vi fick skjuts till Belle, där vi lämnade skivorna. Åkte sedan o jobba. Det gick bara bra, förutom att huvudet inte riktigt var med med huvudräkningen, meeen så bra att man har en Jennifer stående bredvid sig :) Efter jobbet så fick jag skjuts hem av pappa, hämtade också upp cd skivorna. Såg på teven en stund innan jag slocknade i sängen.

Nu ska jag fortsätta plugga, och se vad kvällen har att erbjuda!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: jennifer

snart smäller det babygirl :D

2008-10-31 @ 16:59:13
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0