Alone at school

Ja, idag är jag ensam. huh, ledsen tjej. Nåja, började morgonen med dn dusch. Det var skönt, men som alltid när jag duschar på morgonen så blir jag frusen. Så då blev det att ligga under duntäcket i en halvtimme till. När jag var varm och belåten så var det frukost och fixa sig som gällde. När jag var klar så gick jag till bussen. Det var faktiskt skönt att gå idag, jag vet inte varför, men log nästan hela vägen upp. Det var skönt väder, månen var fin och det var lagom varmt/kallt.

Första lektionen var matte, och det var som tur var inte prov. TACKOCHLOV! Det är om några veckor istället, men förmodligen så kommer jag inte att hinna till dess. Nu har jag samhälle, och jag har faktiskt sökt fakta i 50 minuter och det har gått bra. Känner mig redo för en pluggardag hemma. Snart har jag lunch, mums, och sedan mentor innan jag slutar för dagen. Det ska bli så skönt!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0