birsta

Idag så vaknade jag av klockan och jag ville inte kliva upp, men jag klev upp och gjorde mig iordning. Gick till bussen och gjorde Lovisa sällskap. Vi hade matte första timmen, men inte fan kom Olle i tid. 20 minuter senare så gick vi ut och satte oss.

Efter det så fick vi reda på att vi får låna en filmkamera! YAY! Vi är glada.




Skrev detta igår, men orkade aldrig avsluta. Igår var jag som sagt inne i birsta. kul att man hittar något, ahh, blev så himla frusrerad. Det enda jag köpte var ett par leggings. Efter att vi hade vart där så blev det tvn framför Greys! Älskar den serien! Gick och lade mig runt 10.

Idag så klev man upp och åkte til skolan. Har haft småföretagande och svenska idag. Har inte fått mycket gjort i någon av grejerna, men då har man massor med tid att prata :P Nåja, åkte hem med bussen och kom hem, sov i typ 1 timme, väldigt skönt. Nu har jag precis ätit och ska sätta igång med religionen. Den ska vara inne imorgon och det är mycket som ska göras innan lovet. Svenskagrej, småföretagandeprov, matteprov, religiongrej, samhällsrapport, mm. Hur mycket har jag börjat med? INGET! Ojojoj, blir trött bara av att kolla på det.  Nej nu ska jag göra religionen.

guud så jag längtar till lördagen :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0