Dagbladet

Idag har varit en helt okej dag, lite trött och slut, påväg o bli sjuk? Nåja.

Dagen började med en liten för lång snoozning, vilket gjorde att man blev lite sen. Men fikade och gjorde mig iordning innan jag gick till bussen. Där satt Lovisa och surade lite med henne innan hon klev av och Issa hoppade på. Surrade lite med henne innan jag hoppade av hos Jennifer. Nästan på en gång så var vi tvungen att gå upp till den andra bussen. Hoppade på den och for med den in till den stora staden.

Gick bort till Universitetet där vi hade lite tid att döda. Satt på en stol och surrade, då, då ringde telefonen. Jag blev nervös men svarade. Det var en snäll tjej som är ganska ung lät det på rösten och verkade genuint intresserad av vårt projektarbete. Vi bestämde träff imorgon klockan 9 på skolan. Gulp. Vi blev superglada! Efter det började föreläsningarna, vi var på Internationellt Samhällsvetarprogrammet och Journalistprogrammet. Bildjournalist verkar faktiskt ganska kul :) Nåja, efter det så gick vi iväg och åt lite mat. Sedan strosade vi omkring ett tag innan Jennifer åkte hem och jag gick till SJ. Där köpte jag min dyra tågplats och sedan for jag hem.

Höll på somna på bussen x antal gånger. Kom hem och däckade i soffan tills maten och sedan satte min sig bakom burken ett tag. Då var det en dusch som gäller innan jag satte mig här och pluggar. Ska gå och ta ur turbanen ur håret nu. Hörs imorgon, EFTER INTERVJUN! wish us good luck!

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0