Fuckfuckfuck

Jag hatar verkligen wordpad. Man får absolut ingen inspiration att skriva och det syns inte vart man är och allt blir skit. Så därföa kommer jag ta mitt pickochpack och flytta upp till mamma. Nejdå, men jag kommer att vara tvungen att plugga där de senaste dagarna, plus att jag måste packa, laga maten osv.

Men det ska nog gå det också. Bara jag anstränger mig lite mer så ska det nog gå!

Planerna idag är att först åka in tll Birsta och fixa allt inför resan, sedan jobb.  Förhoppningsvis hittar jag någon som vill skjutsa hem mig, för jag måte upp TIDIGT imorgon för att plugga, innan jag ock Lovisa ska hitta på något ! ojojoj, hur ska det här sluta?

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0