Grattis Marco!

Idag fyller Marco uhm, vågar jag skriva ut det.. Haha låt oss säga 29+ då ? :) Grattis till dig iaf! Hoppas du har haft en rba födelesedag, fast det har du ju, eftersom jag är med!

Imorse så vaknade jag runt halv 10. Klev upp och vi åt frukost innan vi började fixa oss för att åka. Vi åkte till Stoheden där det blev lite mer shopping, typ hårgrejer och en kofta :) Det tog några timmar eftersom alla skulle in på olika butiker. Vi åkte också o handla och tog även en korv då klockan blivit mycket. När vi kom hem gjorde jag och Maria tårta åt Marco. Den blev goooood. Mumma!

Efter att vi ätit lite tårta så blev det soffan i en halvtimme innan vi åkte till Marcos mamma för mat. Det var kokt potatis ugnstekt lax och romsås! Shit vad gott det var! MUMS! Var där och busade en stund innan vi klämde in oss i bilen. Nu sitter jag här och ska gå och fika mer, för nu har fler kompisar kommit till Marco! Sååå, vi hörs nåt mer!

Imorgon blir det Haparanda med Maria och Malte. Kuuuul!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oboy:O du åt lax :D vilken sensation;)

2008-10-27 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0