helgen

Ja, nu har jag inte skrivit på ett tag, men har helt enkelt inte haft tid. Men hade tänkt skriva några rader om helgen, som var både bra, och mindre bra !

I fredags var det först skola och sedan så kom jag hem och sov. Det var väldigt skönt. Efter en stund i soffan och teve så blev det gomiddag innan min sötstumpa Lovisa kom förbi. Vi gick och hyrde film, köpte gotta, såg på idol och pratade tills vi stupade i säng. Det var mysigt, tack pumpkin!

Igår så vaknade vi runt 10 och då gick jag och duschade. Sedan blev det monopolspel, som man ääägde på :P Hon åkte hem efteråt, och jag började packa. Fick övningsköra till jennifer, och självklart så gjorde jag en grov miss. Jag har börjat tveka när jag kör, blääää! Jaja, kom till Jennifer och vi gjorde oss iordning. Tack vännen för att du fick mitt volym att inta nya höjder! Volume i say! Sedan gjorde vi grunden i sminkningen innan vi åt tacos och sedan åkte iväg för att jobba. Fick först stå och själva matchprogram, och jag blev typ hes efter ett tag. Efter det så var jag upp med Jennifer i vår egen lilla nödutgång. Vi hade skitkul den här gången, satt i brandtrappan och körde hockeydansen! haha. Nåja, vi sålde lite grann också. När vi var klar skyndade vi oss att städa innan vi bytte om. Det var så glamoröst inne på handikappstoaletten på eon arena. Haha, nåja efter så fick vi skjuts av jennifers mami till belle. Där blev det sminkning, dricka och lite dans! Det var roooligt. Efter det så var det krogen. Men där kom jag inte in, för att han kände igen mig från Söråker! BLÄÄÄÄ! Så då blev det vänta på buss i 1 timme innan man kom hem vid halv 3, lagomt sur. Somnade på en gång.

Vaknade flera ggr inatt av Melissa! ahhhh, kunde strypa henne. Nej det kan jag inte men jag blev förbannad. Klev upp runt 12 och har inte gjort så mkt, kollat lite på teven och ska nu sätta igång med Samhällen. Hörs HEY

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Lovisa

varsågod:)

2008-10-12 @ 21:53:38
URL: http://loouvisa.blogg.se/
Postat av: jennifer

älsklingsvännen, vad vore jag utan dig? Jo en väldigt ledsen tjej :(

2008-10-12 @ 22:47:52
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0