Helgmys

För det första så måste jag bara säga att allt har löst sig med vår resa! Såååååå underbart! Vi har hela resan betald och vi är så lyckliga, dock så är några bättre på att visa det än andra :P

Nåja, helgen har jag vart med underbaraste Jennifer. I fredags så följde jag med efter skolan, Började lite smått med projektarbetet och vi gick upp till biblioteket för att hitta lite info, men inte fan fanns det något. Efter det så gick vi hem en stund och fick det underbara beskedet och därefter firade vi det med Kina. Blev tre små rätter, det var gott, men biff med bambuskott är inte min maträtt  tror jag bestämt. När vi sedan kom hem bakade vi en kladdis och satt med projektarbetet. När klockan blev lite grann så var det SATC och Supernatural som gällde. Sedan sooova, skönt, var otroligt trött, vet inte varför. Men varje fredag känns det som om man hinner med så mycket att det blir som timmar över som man måste göra nåt på :P

Igår så vaknade vi ungefär vid 11. Fikade lite grann (kladdis :) innan vi kikade lite på Idol. Hoppas på Loulou och Anna! Sedan på med arbetskostymen och gå till work. Det var roligt, eftersom vi fick stå tillsammans. Jag lärde henne allt jag vet om hockey, haha, men vi sålde tyvärr inte alls bra. Det är inte många som vet vart vår lilla kiosk! Efter det så gick till Issas bil där vi fick skjuts hem! Gick ovh köpte thaimat som vi åt! Mumsigt. Vi spelade lite GH och kollade på SATC innan Issa åkte hem. Då blev det lite dator för oss innan det var sängen!

Imorse så vaknade jag av att taket höll på åka av huset, men tackochlov så stämde det inte. Men det var ett fruktansvärt liv utanför. Somnade dock om en stund innan vi klev upp och fikade. Nu sitter vi här och har hållit på med prjektarbetet! Jag ska snart åka hem, men det har varit en väldigt bra helg med mcyket gjort och mycket kul med en underbar kompis! Puss på dig, BITCH ;)

Jag hör av mig nåt mer senare.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Enda bilden på oss två som jag har, huh!


Kommentarer
Postat av: frida

Härlig bild :)

2008-10-08 @ 11:16:58
URL: http://fridacaroline.devote.se
Postat av: Elina

aa verkligen :)

2008-10-08 @ 22:43:19
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0