Jobb

Imorse så vaknade man av klockan, men ville inte kliva upp. Dock så var jag tvungen att gå upp och duscha, så jag drog mitt arsel till duschen. Efter duschen så var jag fortfarande ganska seg så då sov jag 20 minuter till. Det var väldigt skönt. Klev upp och fikade lite granna med mamma och bror. Sedan så var det bussen till skolan. Hade Fotografisk bild där jag framkallade bilder. Det blev väl nån skarp bild. Fattar inte vad jag gör för fel, för dom blir aldrig bra.

Nåja, efter att jag hade gjort det, strosade jag omkring och väntade på att lektionen skulle ta slut. När den väl gjorde det så gick vi och åt, det var indonesisk kyckling, gott men starkt. När vi var mätta och belåtna så åkte jag och Jennifer hem till henne för att plugga lite projektis, som hon så fint har döpt det till :) Hittade lite information, och hann tillochmed ta en tupplur, skönt! Men vi hann med en del i alla fall. Vi gick upp och åt mat och pratade med Jennifers mammas kompis Veronika. Shiiit vad mycket hon hade att berätta, like she knew me inside and out. Scary!

Vi klädde på oss jobbaruniformen och fick skjuts till hockeyn. Gjorde klart alla grejer och tog upp lite godis. Det gick faktiskt mycket bättre än alla andra gångerna. Tack och lov för det :) Pratade och flamsade på som vanligt och det är alltid lika roligt att jobba med Jennifer. Fick skjuts hem av några kompisar till Lovisa, så tack för det :) Nu sitter man och halvsomnar, så det blir nog sängen för min del. Hörs imorgon !

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0