Lite sliten kanske?

Hej, nu är man framme i Lule! Det är gårmulet och lite reng i luften, but I love it. Min flykt från verkligheten.

Nåja, dagen igår var ganska intensiv. Började med att jag var med Jennifer tills vi började jobba. Det var skitkul att jobba igår, för det var mycket folk och något att göra hela tiden. Sen är ju inte sällskapet fel heller, eller hur Ramses 3?

När vi hade jobbat klart kom mamma och hämtade oss, släppte av Jennifer där jag bytt om innan det blev vidare till SJ. Där så tog jag bussen upp till Långsele. Det gick alldeles utmärkt och sedan så var jag så trött att jag nästan klev på fel tåg, mot STOCKHOLM? what, inte ens åt rätt håll. Nåja, kom på rätt tåg tillslut och jag hade ju som sagt tagit en liggvagn, och gud så skönt det var att kunna ligga ner hela resan. Så lade mig där och somnade runt halv 2. Sov i omgångar, men alltsom allt sov jag praktiskt taget hela resan. När jag klev av tåget imorse, så hämtade Marco upp mig. Kul o ses igen!

Han lämnade av mig vid huset och åkte vidare, så nu är jag alone in the house. Väntar på att Maria ska komma hem, så får vi se vad vi hittar på. Ska ta en dusch före, hade jag tänkt, och kanske slå på en av de miljontals filmer som de har här. Gosh I love this place!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Det här är min gopojke!


Kommentarer
Postat av: Ramses III

haha vännen min, det är alltid lika roligt att jobba med dig! kommer sakna min lilla Tuttis 1 på lör! ha en underbar resa där uppe i skogarna nu! När du kommer hem väntar Baltikum!

2008-10-24 @ 09:18:43
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Elina

BALTIKUM, SHAAALALALALA!

2008-10-24 @ 11:14:18
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0