någorlunda klar

Ja, vad tycks? Jag börjar närma mig dit jag vill komma, men just nu får det vara såhär. Jag har inte tagit bort kommentarerna, utan jag hittar inte igen den färgen, så det får vara så ett tag :)

Idag så gick jag inte i skolan. Mådde inte så bra imorse, men jag sov bort det så nu är det bättre, i hope. Klev upp vid 11 och gjorde inte så mycket, försökte mig på bloggen igen. Vid 2 så gick vi och handlade innan jag och mamma gick ner i båthamnen. Det blåste apa och fick en hel del bra kort tror jag.  Hoppas på det iaf. Efter det så var det mat och nu har man bara suttit med denna blogg sen dess. Hoppas det blir bra tilslut.

Nåja, imorgon är det skola och ska då ringa ner till Riga och barnhemmet Dzeguzite och höra om man får hälsa på. Hoppas på det iaf :)

Nej, nu ska jag ta och göra något annat, duscha kanske, haha! Nej, hörs och syns!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0