Plugg?

Hehe, vad hände med religionen? Jo, den ligger där borta på min säng, helt orörda. De har legat där sen jag slängde dit dom efter skolan. Ojojoj, hur ska detta sluta. Hoppas på det bättre iaf.

Nåja, sen jag skrev sist så har jag ätit supergod mat. Inget mindre än kassler i ugnen med ananas och ris. Finns inte mycket som är gudomligare, eller jo det finns det, men det är underbart. Efter det så fick jag i uppdrag av http://www,loouvisa.blogg.se/ att fixa hennes blogg. Det blev ganska bra, hoppas hon är nöjd. Sedan åkte man ner till far en sväng för att han ville ha hjälp med datorn. Men inte var det något fel på den inte, nej det är är bara pappa som är lite seg. Hihi.

Nu ska man nog gå och kolla på teven och sen ska jag sooova, hoppas jag somnar på en gång nudå, för har inte gjort det de senaste nätterna. Uscha!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


sötsnöre <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack gumman!

2008-10-09 @ 15:32:59
URL: http://loouvisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0