Radio Guld

WHAAAAT! Jaa, vi har nu varit i radio, för första, men INTE sista gången. Åhhh, jag är så glad, så lycklig. Det var helt underbart.

Kanske ska berätta allt i sin helhet kanske. Jag skrev somsagt inget igår. Vaknade igår morse och packade klart det sista inför resan. Blev en panikåkning genom stan för att hinna till bussen eftersom det var tidsoptimisten Marco som körde. Nåja, hann på busssen. Det var trångt och jobbigt att åka buss, men det gick och 7 ½ timma senare var jag hemma. Då blev det en pizza med familjen. Pluggade även på rapporten som jag ska lämna in snart. Efter det så blev det sängen.

Imorse vaknade jag klockan 8. Klev upp och duscahde. Kollade lite på teven, pluggade lite innan jag tog 11- bussen in mot stan. I timrå så hoppade Jennifer på och vi åkte in. Gick in på pressbyrån och fyllde på mobilen, så jag har gratis sms, så skriv gärna till mig (a) Efter vi kom ut där skriker Jennifer till; Jag har glömt att ta ur hårinpackningen ur håret! HAHA, det var superroligt, det syntes lyckligtvis inte. Så där kom vi, en med hårinpackning i håret och en med omaka strumpor. Mohaha. Åt på donken och där satt vi och pratade lite grann, hur vi skulle lägga upp det på radion. Gick också till Forex och växlade in pengar, dock så fanns inte estniska pengar, utan det får vi ta ut i estland.

Klockan närmade sig 1530 och vi började gå dit. Möttes av en supertrevlig tjej, och programmet kunde börja. Hjälp. Jag tog första frågan och schabblade bort den, men det var för att jag hörde min egen röst i hörlurarna, vilket gjorde att jag blev så förvirrad. Efter ett tag så flöt det på och det gick riktigt bra! De ska göra en uppföljare också! WIIIIIIIIIIIIE! Glada som jag vet inte vad så gick vi ner till busstationen där pappa hämtade oss. Vi hade låtit väldigt bra i radion också. Hoppas det kommer upp på hemsidan snart, hoppashoppashoppas. Nåja, nu är det snart mat.

Jag glömde berätta att jag köpte ett par skor idag också, ett par uggs. Supersköna! Perfekt i Baltikum!

/ ElinaAnnaErikaEvensson




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Är så stolt o glad för dig! Du är världens bästa tjej. I love you!

2008-10-29 @ 22:38:05
Postat av: Elina

Tack mamma, älskar dig med, över allt annat! <3

2008-10-30 @ 09:01:45
URL: http://justaddicted.blogg.se/
Postat av: jennifer

Vi har det bästa projektarbetet någonsin, ever ingen kommer att kunna slå det. Kanske någon härmapa då men vafan, vi är gucciväskan alla kommer göra kopior på :D

2008-10-30 @ 09:09:04
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0