Regn

GRATTIS BELLE! :D
 
Ja, idag så började dagen med att man klev upp till ett jälva smattrande. Nu syftar jag inte på regnet utan på min kära bror som spelar GH hela tiden. Det är skitjobbigt när klockan är kvart över 6 på morgonen och man föröker sova ! Nåja, klev upp och duscahde. Gick till bussen, och det var verkligen huur mycket regn som helst. Blev väldigt blöt.

Kom till skolan där vi hade småföretagande, men det blev inget gjort. Pratade mest om menskoppar (?). Haha, efter det så var det lunch och håltimme innan svenskan började, men då gjorde vi inte mycket. Satt bara. Tänkte ta en tidigare buss hem, men det visade sig att det inte gick någon tidigare så jag åkte till Timrå en snabbis, innan jag åkte hem :)

Kom hem och gick och lade mig under mitt varma och sköna täcke. Somnade och sov til maten. Åt lite grann innan jag övningskörde först till mormor där vi fikade. Efter det fick jag köra till Birsta, det var kul, för det ösregnade, mycket bilar och mörkt. Det var en bra erfarenhet och det gick super ! Yay mej!

Nej, nu ska jag ta och packa inför helgen. Kommer förmodligen bli superroligt. Ska jobba på lördag också, men det är också kul, eftersom jag har så trevligt sällskap :) Nu ska jag ta en dusch tror jag, fryser om fötterna :O

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer
Postat av: belle

tack så mkt! :D

2008-10-05 @ 21:41:58
URL: http://belllew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0