Rubrik

Snart börjar ANTM finalen. Hoppas at Anya vinner! :)

Idag så åkte jag hem lite tidigare, för jag hade onti hvuet och var allmänt less. Kom hem till mor och sedan gick vi och överförde pengar. Och så hade krokens munkar parkerat utanför, så då blev det lite munkar ocksp, mums! Kom hem, kikade på teven osv, innan vi beställde två sallader vi mumsade på. Pratade ganska ärligt till varandra, vilket var ganska skönt!

Sedan har det vart soffan och datorn som har gällt. Ikväll är det alltså ANTM och Greys Anatomy, det är därför jag är hos mamma. Killarna ser på heroes, jag ser på Greys, vi har bara en tv! Do you see the problem? Nåja, efter det så drar jag hemöver till mitt underbara duntäcke! Ah!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0