Shopping och gos

Åhhh, jag vill inte åka hem! Buhu, fast jag har ju några dagar kvar, men VILL INTE! Gårdagen så blev det gomiddag och mys framför teven för oss. Fast innan det så åt jag och Maria lunch på stan, blev en god kycklingsallad på MatochPrat. Mums. Sprang lite i butiker innan vi hämtade upp Malte. Han var lite blyg i början, men sen släppte det och skulle visa alla sina leksaker. Kvällen slutade med Sex and the city filmen innan man däckade i sängen typ halv 2.

Vaknade vid 9 imorse, vill inte sova bort tiden man har här. Åt lite frukost innan man duschade och gjorde sig iordning för några timmar på stan. Det var jag,  Maria och Malte som var där. Marco bytte däck (: Köpte två koftor och en liten väska. Supersöt ! Sedan åt vi på max innan vi tog en prommis hem. Då åkte vi till Godishuset och köpte godis. Tur att det inte finns nära mig, för då hade jag vägt ett ton, guuud så mycket godis dom hade där! Mumma! Nu har man busat med Malte i någon timme. Det har verkligen släppt för han nu och vi har skitkul tillsammans. Han lånar min läppemoj och så tar han lite på munnen och sen smackar han. Så söt! Ihhhhhh, jag tror jag tar med mig han hem ? Nejdå, jag bara skojar, maria (:

Ikväll så blir det godis och Kung Fu Panda. Marcos syrra Maria kommer också, ska bli kul o träffa henne igen! Vi får se vad dagen har att erbjuda!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: jennifer

LÄPPEMOJ!! :D

2008-10-25 @ 21:44:36
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Elina

haha aa !

2008-10-26 @ 19:19:18
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0