Sjukling

Ja, idag så har jag varit med en person med världens otur! Min kära vän Jennifer.

Vaknade imorse och gjorde mig iordning för skolan. Fikade lite och kollade på teven. När jag hade klätt på mig så ringer Jennifer. Hon har blivit sjuk. Jag bestämmer mig för att åka till henne och sätter mig på bussen. Kliver av en 40 minuter senare i Timrå centrum. Jennifer ligger i sängen och vi pratar, tills vi är tvungen att gå till vårdcentralen. Där fick jag vänta i en och en halvtimme på att hon skulle vara klar med alla prover och skickandes framochtillbaka. När hon väl var klar, sprang vi iväg fortare än ögat.

Sprang in på ICA och köpte lite gotta för att äta senare. Det blev en kladdis och det åt vi tillsammans med hennes mami. Vi kollade på bloggar och satt och stirrade in i skärmen på datorn, innan vi bytte till soffan. Där satt vi och kikade på teven och datorn. Köpte hem en kebabtallrik som vi mumsade på innan jag åkte hem.

När jag kom hem så var det bara att packa för då har pappa blivit så frisk att han kan ha oss nu. Så då kom han och hämtade mig. Spelade en 500 när vi kom hem, dock är resultatet inte så viktigt. Sedan blev det en tur med bilen, det går bra nu ! Nu ska man snart se på Desperate Housewives och sedan blir det sängen.

Min mobil är urladdad och jag hittar inte sladden, så jag är okontakbar för tillfället!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0