skola

Idag så vaknade jag av klockan, men jag snoozade i nästan en timme innan jag orkade kliva upp. Gjorde mig iordning och gick sedan till bussen. I torsboda fick vi dock byta buss då det blev något fel på bussen.

Nu sitter jag här och ska egentligen skriva samhälle, men jag orkar verkligen inte. Jag vet att jag kommer få sota för det senare, men då lovar jag att inte klaga! Både Belle och Jennifer har left me alone today, men som tur var så var både Jennifer Å och Cassa här, så det går bra ändå. Efter skolan så ska jag in till Birsta för att hitta något att ha på mig imorgon, ihh, börjar få panik!

Nej, nu kanske jag måste se till att jobba! HÖRS!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0