Slow day

Idag har det varit en slow day. Eller ja, den har varit vääldig bra också.

Det började med att jag klev upp lite tidigare idag för att jag skulle göra mig fin :P Jag plattade håret, sminkade mig och gjorde mig lite mer fin. Nåja, sedan var det bussen till skolan. Mötte upp en nervös Jennifer och vi gick dit. Vi var nervösa hela tiden fram till klockan 9. Stod och hade en stor klump i magen. Men när hon kom så släppte allt och vi pratade. Vi pratade om allting och vi var riktigt nöjda efteråt. Sedan blev det ett kort också, men det blev väl sådär. Hoppas det blev bra. Efter detta så gick dagen väldigt långsamt. Både jag och Jennifer blev sega och yr.

När jag kom hem så blev det en teven en stund, innan det blev läxläsning. Kom äntligen igång med samhällen, men blev avbruten av både småföretagande och svenska. Åkte ner till pappa en stund för att ta hand om lite saker innan resan. När jag kom hem så packade jag innan det blev Greys, som var sååååå bra! Love it! Sen blev det sköna sängen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0