Soova

Haha, jaa det är vad jag har gjort de senaste timmarna sen jag kom hem. Hade lunch på skolan och hade då turen att stöta in i Jennifer Å så jag fick skjuts med henne hem. Gud vad skönt.

När jag kom hem så tänkte jag att klockan var så lite att jag kan ligga och läsa ett tag. Fast jag läste ju inte, utan jag somnade. Vaknade när pappa och Marcus åkte iväg halv 3. Låg kvar i 45 minuter innan jag klev. Det var verkligen underbart att sova dock så lär jag ju vara vaken hela natten istället.

Nu ska jag sätta igång med att plugga, hoppas att jag kommer igång på en gång, för nu har jag kollat bloggar, jag har kollat igenom msn och jag har skrivit ett blogginglägg. Det finns inget kvar att göra. Så vi hörs sen bloggen!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0