Tidningen och Radio Guld

JAAAAA! Fatta vad lycklig och nervös jag är. Vaknade imorse och ville kolla på vår artikel  tidningen. Kollade och där var den, det var faktiskt superbra gjort, för det var inte ändrat någonting nästan och vi fick med det vi ville :) Här kan ni kolla på artikeln.

Nåja, vi duschade och gjorde oss iordning imorse för att åka iväg till Haparanda. Vi varmklar till ungefär kvart i 9 då det begav sig i väg. Efter att vi har åkt ungefär halvvägs ringer det ett okänt nummer. Jag svara och vilka är det inte, jo, det är Radio Guld. Dom har tydligen läst vår artikel och tycker det är så intressant att vi ska få vara på en LIVEintervju på onsdag! Så då är det bara o slå på radion och lyssna på vår fantastiska idé! IHHHHH vad glad jag blev. Nervös också må jag tillägga. Ringde för andra gången och väckte Jennifer (förlåt) och hon blev lika glad! Ringde också till mamma och pappa! IHHHHHH säger jag bara! Så jag och Jennifer ska prata igenom detta på bussen hem. Det blir bra det.

När vi kom fram till Haparanda gick vi först på skopunkten, men det fanns inte uggs i min storlek, uhh, skulle vara perfekt nere i Baltikum! Sedan så gick vi in på IKEA! Det är en stor grej för Maria, hihi, men vi gick där i säkert tre timmar, höll inte riktigt koll på tiden. Åt lite lunch också, köttbullar :O haha, men det var ganska gott det. Efter det så åkte vi hem, somnade lite i bilen och drömde något och precis när jag vaknade så sa jag någonting till Maria i drömmen sa det då i verkligehten. Maria blev lite konfunderad :) Nu är vi hemma och ska bara ta det lugnt ikväll. Åker ju som sagt hem imorgon :(

Vi hörs någonting när jag har kommit hem, kommer sakna detta älskade Luleå dock. Och kära familjen Niva också, uhhh, vill inte!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Linn

Men hallå tjejen! Vilka framgångar:D Vad roligt för dig, blev så glad när jag läste!!:D



Ert projektarbete kommer bli hur grymt som helst, vilken upplevelse:D



Önskar Er all lycka till! Puss & Kram

2008-10-28 @ 18:51:26
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0