TimråIk

Ja, ursäkta för dålig uppdatering, men så blir det när man går i skolan och jobbar :)

Igår så var det fröst skola hela dagen, hade en skrivning som gick sådär, men hann inte med den muntliga redovsningen. Vi fick sluta tidigare för att vi blev klar tidigare med skriviningen så åkte jag och Jennifer hem till henne där vi höll på med projektarbetet. Det löser sig nog tillslut, hoppas jag :S Vid klockan kvart i 5 fick vi skjtus till hockeyn där vi skulle jobba.

Fick reda på att jag skulle stå själv första gången, gulp! Fick även en tröja som man ska ha på sig, den var faktiskt fin och skön! Stod där hela tiden, och eftersom folk inte vart den kiosken var någonstans, kunde jag kolla på hela matchen, sweet ! Dom vann iaf :) Efter matchen så fick jag skjuts hem av micke och stefan och sedan var det bara att lägga sig på en gång. 

Idag så klev jag upp, ville verkligen inte, men jag drog mig upp. Fikade lite innan jag gick iväg till bussen, fast gick till mamma och hämtade paprplyet efterosm det är pissävder ute. Men tog mig igenom första lektionen utan att göra ett skit. Dåligt samvete? Nja. Har precis haft lunch och ska nu ha mentor innan samhällen börjar. Nej, nu måste jag dra. HÖRS HEY!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


huh..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0