Trött och slut

Här sitter man, 4 sidor senare. Tro inte att jag är klar, har minst tre syften + analys, reflektioner och kälförteckning kvar. ah, det blir en lång dag imorgon. Jag tror nästan jag måste sitta en liten stund till här och skriva klart om iaf mellanöstern.

Idag har jag i princip bara pluggat. Tagit lite break för att äta och kolla på idol, men annars så har man suttit här. Det roliga är att jag inte sitter och skriver på den här datorn, utan jag har lånat mammas bärbara ner till pappa. Så jag har den stationära till att söka fakta, och den bärbara till att skriva. lite påfrestande, men det funkar bättre än wordpad!

Idag åt vi god mat med efterrätt. mums. Jag har också börjat få rejäl resfeber. Isch, det känns både bra och dåligt. Vad har vi gett oss in på, kommer vi att klara det, kommer filmen/redovisningen bli bra. Å andra sidan, fan vad bäst vi är det kommer bli så bra, MVG! Det är lite svårt nu, då man ställs mot såpass olika känslor. Uscha!

Imorgon, så kanske jag inte hinner skriva. Ska träffa Lovisa och Jennifer, hinna svänga förbi mormor packa och skriva klart rapporten. Jisses. Jag tror jag skriver klart faktan ikväll. Om vi inte hörs nåt mer innan resan så får jag bara säga att vi syns efteråt, eller hur? ;)

 / ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0