Trötterr

Ja, idag så är man nog ganska trött, vet inte varför dock. Nåja, skrev aldrig någonting igår, meen det gör inte så mycket.

Idag så klev jag upp ur min varma säng, men nästan sprang ner till duschen, och duschade skitfort, så jag fick en hel halvtimme till i sängen. Det var helt underbart, att ligga där och bli varm. Myys! Tog bussen till skolan, och idag var det inte alls lika roligt att gå till bussen. Kom fram och mötte Jennifer. Hade samhälle, där jag gick igenom vad jag ska skriva. Hoppas det funkar, ska lägga på ett kol imorgon. Mailen <3

Var lite produktiv när det kom till projektarbetet också. Ringde till Ilga och skickade lite mail med henne, så det är typ praktiskt taget klart att vi ska få besöka barnhemmet! yeees! Ska köpa med lite presenter till barnhemmet också, ÖB in my heart :) Även att två av våra lärare samt rektor är oroliga för att vi ska åka dit. De kom och pratade med oss, "jag har inte kunnat sova inatt", "ni vet att det är maffian sm styr därnere? "Jag gick till rektorn och pratade om det här, och ni båda är 18 va. Inte det, ojojoj!" Haha, så nu måste jag skaffa en påskrift som säger att skolan inte tar på sig något ansvar för att vi åker och lugna ner rektorn. Li gullige, men mest skrämmer dom upp mig bara.

Åkte sedan hem med bussen och sov i soffan ett tag. När jag vaknade så var det bullerbyn på teven, flashback. Såg alltid det när jag var liten. Det var mysigt. Sedan blev det mat, innan man fick övningsköra till Timrå och tillbaka. Sedan så var det Idol och nu sitter man här.

Fick även på att Marcus har trafikkunskap i skolan. FAN! Han får alltså gratis böcker samt teorin. Men snäll bror som han är ska han låna hem böckerna så jag få låna dom! Snällis! Men varför får inte vi det i skolan för? Irriterad jag blev när jag hörde det, för ett jävla teoripaket kostar ju 1300! Det är mer än ett studiebidrag. Ahh! Nåja, jag får ju låna dom iaf :)

Ha det så bra resten av  kvällen! HÖRS HEY!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Bild från helgen, stulen av frida

Kommentarer
Postat av: frida

hehe fabolous picture :)

2008-10-19 @ 00:07:45
URL: http://fridacaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0