Work your ass off

Jao, idag har man varit väldigt produktiv. Först så åkte man in till skolan en timme extra, för att man skulle kunna plugga på småfretagande som vi hade prov på. Jennifer hjälpte mig och innan vi gick in. Provet gick bra, fick 20,5 av 22 rätt så jag är mer än nöjd :) Fast Entih älskar ju mig och Jennifer!

Efter maten så har jag suttit och skrivit på svenskan. Den blev precis klar och jag är hyffsat nöjd. Snart är det dags för teater innan det blir jobb och sedan ÅKER JAG TILL LULEÅ!

Kusin Lina längtar efter sin Malte :) Tar tåget 2205 från tågstationen. Vi hörs kanske någonting däruppe, annars blir det på Tisdag när jag kommer hem. Hoppas ni har det bra härhemma! Kisses!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0