Yes!

Jag har fått någonting gjort på samhällen! Grattis till mig! Jag har skrivit hela inledninge och jag är nöjd.

Igår så fick man övningsköra. Fick köra till pappas jobb där vi bytte därck (läs: han). Vi gjorde det i någon timme och sedan tog vi en liten fika. Mysigt. :) Fick köra i stan okcås. Det gick bra, fast jag körde lite för fort och lite för nära bilarna, men som sagt, är en utböling i stan på att köra. Hoppas att det blir bättre. Nåja, körde sedan hem och då hyrde vi film och lite popcorn. Det var fools gold. Den var faktiskt bra, smårolig sådär :) Haha, såg även på Dansbandskampen, pappa ville väldigt gärna se på det så då fick det bli det. Satt bara o skrattade åt dom som var så dåliga. Dock så var det ett band som var bra, faktiskt. Aja, efter det så blev det sängen.

Vaknade vid 12. Skönt att sova på morgonen, ahh! Klev upp och fikade lite och satte mig här med plugget. Har som sagt kommit en bit nu! Great. Nu ska jag käka snart och sedan blir det att dra till mamsen! :) Där blir det lite plugg med småföretagande. Ja, jag har ju det i veckan också. Sedan har jag ju svenskan också, projektis ja, den med. Gulp!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0