Dagarna som gått

Ja, nu har det ju blivit så at tjag inte orkat brytt mig om bloggen. Det är nästan ändå inga som läser den, men jag vet att jag kommer vilja läsa det senare. Nåja, nu har jag samhälle, men jag är själv så jag passar på att skriva lite blogg då.

I tisdags så åkte jag med far hem efter skolan för att hämta lite saker. Var hos han en stund innan jag gick hem och var där hela kvällen.

I onsdags så var jag först på skolan och framkallde bilderna, dom blev faktiskt ganska bra :) Jag vet nu vad jag ska ge far i present. yay! Sedan så gick vi ut till olika företag för att få sponsring till vårt projektarbete, men vet inte om vi lyckades. Det får tiden utvisa. Sedan så åkte vi in till Ica Maxi där vi handlade med hennes mor i säkert 2 timmar. Efter det så åkte vi hem till Jennifer där vi åt mat innan jag åkte hem. Fast bussen gick bara till Sörberge så pappa hämtade mig :) Somnade sött med dunkande fötter.

Igår så åkte jag först till skolan och sedan så åkte jag hem. Efter ett tag gick jag ner till pappa för att hämta lite mer saker och sedan så var jag hos han ett tag. Fick övningsköra lite, det gick bra. Sedan så hem och sova. Mysigt.

Imorse klev jag upp och duschade. Fikade och gjorde mig iordning innan jag åkte med bussen. Har haft samhälle nu, men det är inte alls lika roligt när man inte har Jennifer här. Krya på dig gumman! Nåja, om en halvtimme har jag religion och då ska vi se på Bruce the allmighty! Den är fortfarande rolig. Efter det så blir det birsta med Marcus och mamma. Har över 100 kronor i småpengar som jag måste göra av med :) Haha. Nej nu ska jag lyssna på Shinedown. Superbra!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0