Näe vafan nu får det vara bra

Nej, nu har jag bestämt mig för att ta upp det här med bloggen igen. Vet kanske inte om det kommer att fungera så bra i början, men man kan ju alltid hoppas :)

Idag så har jag och Jennifer som sagt bokat nästan allt till vår resa. Hälrigt! :D Sedan så såg vi på Bruce den allsmäktige på religionen och den är fortfarande lika bra.

Gårdagen spenderades framför datan med religionen. Blev tillslut klar efter typ 4 timmar, men hoppas det blev bra. Nåja, nu ska jag till pappa och äta och hämta lite saker, sedan ska jag hem och städa. USCH1

Måste även skriva svenskan, för jag har redovisning på torsdag!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0