090404- lördag

nu är det dags att ta tag med det här med bloggandet igen.
kanske har fått ny power av en ny design, who knows. har nästan inte skrivit något på närmare två veckor. herregud.

idag har det dock inte hänt mycket alls. vaknade runt 1 nångång (har vänt på dygnen lite granna), klev upp och fikade. sen satte man sig vid datorn för att få till den här jäkla bloggdesignen. sen så var det mat. efter det så åkte vi och köpte godis och sen har det vart robinson o lite film osvosv. Har även fått lite plugg gjort. Matten har jag dock stor ångest för. bläblä.

imorgon ska jag söka klart allting till nästa termin. det jag hade tänkt att söka är bla; psykisk ohälsa, massa olika socionomutbildningar, beteendevetare, kaaaanske spagrejs. men något blir det iaf. jag kan hamna på följande orter; eskilstuna, uppsala, östersund, sundsvall, umeå och härnösand. Vi får se vart mitt liv bär. Det blir bra vilket som.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: Linn

Blir bäst i Uppsala;D

2009-04-05 @ 08:21:42
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0