090405- söndag

Godmorgon tänkte jag skriva, då jag insåg att klockan var halv 3.
Goddag bloggen menar jag!

Jag klev upp för lite drygt en timme sen. Måste börja kliva upp tidigare. Förhoppningsvis blir det bättre framemot skolveckan osv. Jag har fikat lite grann och tänkte sätta mig och försöka klara mig igenom matten. Jag gruvar mig verkligen. Men fan, jag ska iaf skriva något på det mesta. Bara jag får g är jag nöjd. Jao, så dålig är jag på matte. Sedan så ska jag kolla igenom lite grann till muntlig redovisning imorgon, som jag inte vet om jag har. Det var egentligen förra veckan, men jag gick ju som sagt inte då. Fotografisk bild handlar det om.

Mjaaa, ska ansöka idag också. spännande. Nej, matten nu först. hörs

jag måste hitta min kamerasladd, orka ha en kamera som inte har något batteri. it sucks.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0