090406- måndag

Godmorgon bloggen.

Jag sitter nu på skolan och har fotografisk bild. Skulle ha haft redovisning, men fick ta det veckan efter lovet. Härligt. Har suttit och bildat grupp med Belle och vi ska göra musiktema. Det blir bra. Imorse så försov jag mig, fuckfuck. Mamma ringde till mig 0719. Det var bara o slänga på sig kläderna, kasta i sig en macka innan man fick skjuts upp till bussen. Tacka gudarna för mamma.

Idag har jag långdag, men har glömt matteböckerna hemma, så förmodligen kanske jag gå tidigare. Beror på. Får se helt enkelt. Har annars psykologi idag, och ska även fixa lite granna med hemlisar. mehehe. Kanske gör klart lite skolarbeten också.

Nej, när jag kommer hem så vet jag inte alls. Förmodligen ska jag försöka hålla mig vaken, för jag sov ganska dåligt inatt. hualigen. Melissa var söt iaf och höll mig sällskap all the night. Hon är så söt så. Nej, kanske ska jobba lite granna sista tiden. Grunge.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0