090408- onsdag

Hejsan bloggen.

Imorse så vaknade jag och trodde jag skulle missa bussen. Men med lite hjärnvilja så gick det. Fan vad skönt. Kom till skolan, har nu religion. Symboler står på schemat. Är halvvägs klar, så vi hoppas på det bästa. Ska bara ha filmkunskap och sen slutar jag.

Jo, studenten närmar sig, vi har kommit på ett tema. Förhoppningsvis godtas det av resten av klassen. Det kommer blir bra. Hoppashoppas vi kan bli en klass till slutet. Kanske bara en illusion av en klass duger gott och väl. 

En annan sak som jag fick reda på är ändringarna i vårt projektarbete. Det kom lite som en chock faktiskt. Visst, vi är inte dem vi var förut, vi har inte samma (ingen) gemenskap längre. Men projektarbetet, som vi har jobbat så hårt med, tillsammans. Men ja, nu är det en för sig själv. Ska fortsätta med hemsidan tror jag. Och en minirapport. Det blir bra det. 

Nej det var väl allt jag ville ha sagt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson 

Kommentarer
Postat av: sp1

varför ska ni dela på det? :o

2009-04-08 @ 18:04:05
URL: http://http://www.povertynearby.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0