090409- torsdag

hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag 9 och 20 över satt jag i bilen påväg in till stan. Hehe, är man snabb så är man. Vi parkerade och sen gick vi och kollade på esteterna. Njaaa, det var väl sådär, en del var bra osv. men ja. Köpte biljetter till imorgon. Det blir stads med Belle, Madde, Carrå och födelsedagsbarnet Lovisa! :D Dock blir det nyktert och chaufför för min del. Det blir bra det med (: Efter det så åkte vi till skolan, fixade lite grejer, innan vi åkte till Ala och Spirit Day, sa annorlunda än när man själv var med. Höhö, träffade lite gamla lärare också. Herregud.

Fick skjuts hem och sen så sov man en stund. Åt tacos, mums. Sen så har man hållt på med budningen, och JAG VANN! första traderavinsten. Wiho! Hehe, ska visa er.


tadaaaaa! Okej, den är svart, lite tråkigt kanske, men tänkte spica upp den med röda detaljer. Tror det kan blir snyggt. Hoppas inte måtten ljuger nudå! :D Tänkte täcka över det lila bandet och köra ett rött där istället! :D

Nej, nu ville Lovisa spela spel tror jag :o haha, jaja, fyller man år så gör man ;) pusspss

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0