090411- lördag

hejsan.

Ja, gårdagen. Vad ska jag säga. Fruktansvärt tråkigt är nog orden jag söker. Nej, det var inte värt dem pengarna man la ut på biljetten. Nåja, gårdagen så gjorde jag inte speciellt mycket på dagen, Lovisa kom till mig runt halv 6 och vi åkte till Carrå runt 6. Väl där så blev det sminkning och pepp som gällde. Runt halv 11 åkte vi in. Som sagt så sög det, sprang emellan stads och svenssons hela tiden. Orkade inte stanna hela vägen, så jag och Lovisa åkte runt kvart i två. Jävla dimma, fyfan vad lite man såg. Var hemma runt 3 och slocknade.

Vaknade 11 imorse. Klev upp, fick ett påskägg, sen kom mormor och morfar med ett till påskägg. Det är synd, för jag har verkligen tappat helt suget för godis, sammanlagt av båda äggen var det kanske 10 godisar jag tyckte om. Så mamma och pappa fick resten. Sen så blev det lite bilåkande. Hyrde en film. Sexdrive, skulle vara lika galen som american pie och roligare än supersugen, men nej det var den inte. Tråk. Sett på Robinson också. Det var min dag. Imorgon ska jag försöka ta tag i högen av plugg som behövs göras. Lite disciplin nu, tjejen. I can do it!

Måste betala balklänningen också (I)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0