090415- onsdag

Halloj.

Inatt somnade man inte. Helvete. Tror klockan var halv 4- halv 5 när mina ögon slocknade. Aja, iaf så klev jag upp 8. Fikade och gjorde mig iordning. Mormor kom och vi åkte iväg. Släppte av mamma i Timrå. Då åkte vi till biblioteket. Lånade 6 böcker :P Har kommit i ett litet bokstimm faktiskt. Skönt, har saknat dem. Efter ett tag så ringer mamma, mormor, mormor kan inte svara i sin egen mobil, söt. Åker dit. Sen så åker vi till Brista. Hittar två suuuupersöta kjolar. Men utan en fungerande ekonomi så går det icke. Fick lunch av mormor på köket. Blev kycklingfilé, tzatsiki och pommes. Mums. Senare så åkte vi hem. Handlade lite på ica. Mamma hyrde Madagascar 2 och the women. Haha, Madagascar är så söt. he is so enoying! mohahaha.

nej, har sovit någon timme och duschat och ätit mat. Ikväll så har Victor och jag planerat att göra en kladdis. Mums! neeej, nu ska jag kolla på youtube.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


han är såå söt! why am i laughing?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0