090418- lördag

Hejsan.

idag så vaknade man runt 12. Skönt att det inte blev alldeles för sent. sen så duschade man, fikade och åkte på ica. Sen så har man dammsugat lite grann och sitter nu här. Ska skriva klart samhällen. Sen så tar jag religionen imorgon. Det blir bra.  Neeeej, hade inte så mycket att säga. Är jävligt sugn för en utekväll. En LYCKAD utekväll. haha, det var längesen. Dansa, det vill jag göra. mjamja.

Ikväll så blir det mysys med Lovisa. Nice. Träffas alldeles för lite på lovet :( Nej, sen så hoppas jag att min balklänning kommer till veckan. Ihh, hoppas den passar :S börjar kolla lite grann på kläder till kvällen på studenten också :P hehe. Här är några favoriter;



aja, hittar nåt iaf :P hihi. Nej, nu ska jag plugga lite grann. men vi hörs sen. Pusshej

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0