090419- söndag

Sista dagen på lovet. Suger.

Igår var mysigt. Fick middag där, sen blev det en dålig film och gotta. Men det var mysmys. Kom i säng runt 2. Klev upp 12 idag. Fikade lite osv innan jag satte mig vid datorn och pluggade. Idéerna bara sprutade ut ur hjärnan så det var skönt. Efter det så hade jag lite överskottsenergi så jag satte på radion högt, och dansade medan jag städade mitt rum. Det var nice. Så nu har jag ett städat rum och det var sjukt skönt att bara stå där och digga själv :)

Middag sen. Det var gott. Konstig middag då alla var på så konstigt humör. haha. Uh, sen blev det Ica, och hem. Såg Gossip Girl och Wipeout innan jag satte mig här. Tänkte faktiskt plugga lite mer nuja. Nej, imorgon är det som sagt skola. Det suger hårt. Verlkligen. Klockan 0630 står jag i duschen. Den tiden borde förbjudas. Ingen vettig människa borde få kliva upp då. Fattar inte att pappa orkar kliva upp halv 6 varje morgon. Stackare.

Nej, men vi hörs babes.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0