090423- Torsdag

Godmorgon bloggen.

Idag skiner solen ute, men jag är fast inne. Typsikt :/ Nej det blir plugg idag, men jag känner mig produktiv så det ska nog gå bra! Har tagit en dusch så jag känner mig fräsch. Nu blir det lite lunch innan jag sätter igån på allavar. Musik och plugg. Mja inte så jag vill spendera dagen, men det behövs. Det är nära till betygen och studenten nu. Känner att jag fick energi efter 50dagarsfesten. Ah kanske var trött oså, men klassen börjar fungera, vi kan vara en klass, sjuuuukt skönt. Då känns det mycket lättare när man har ett mål som man vet kommer bli hur bra som helst! :D

Nej, lunch var det. Lasagne. mums

/ ElinaAnnaErikaEvensson


från i tisdags. Från angens kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0