090426- söndag

Från gårdagens bloggmani till idag. haha. what a difference.

Nåja, klev upp runt halv 12. Satte mig och gjorde klar småföretagande. Det var skönt. Sen satte jag mig med matten. FYFAN vad dåligt det går. Jag lyckades inte lösa ett enda tal. Bajsbajs. Aja, får ta ett ig i matte, hellre det än att jag dras ner och mår skit pga prestationsångest. Men visst betyder inte det att man inte får ut sitt betyg? Jag har ju fortfarande läst kursen? Jag har inte fattat det? Någon som vet.

Nej, men sedan så blev det teven ett tag innan man åkte ut till Berit. Kruttanta. Härligt och träffas igen och de skulle förmodligen komma på min studentskiva. Wiho. Neej, sen åkte vi hem och åt tacos. Mums. Sitter nu här. Ska se på gossip girl lite senare. Är sjukt trött idag. Men har mycket framför mig i veckan. Det kommer gå fort nu.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0