090427- måndag

Hejsan

Idag så klev jag upp i hyffsad tid. Gick till bussen och kom till skolan. På skolan hade vi fotografisk bild, gjorde klart en, men sen blev det en massa annat snack. Uhm, efter det så var det seminarium på psykologin. Det gick bra, även om jag famlade med orden. Sen så fick jag hjälp med matten. TACK SÅ HEMSKT MYCKET! ni har just räddat mitt betyg.

SEn så var det mat. fisk. Det gick ner. Nu så sitter man här med en dator, men vet inte vad man ska göra riktigt. Väntar på matten, men ska åka därifrån ganska fort. Mamma kommer och hämta mig halv 3 och 3 ska vi vara på sjukhuset. Fick även reda på att projektis ska vara innen senast den 20 maj. :O what, too soon. Måste börja dra igång det igen. hualigen.
När jag kommer hem så blir det småföretagande plugg. förjävligt. men imorgon är det iaf muntligt prov på det så ja, vi får se hur det ter sig. Nej, men nu ska jag fortsätta surfa omkring på nätet. Kanske hittar ngt roligt. :/

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0