090428- tisdag

The kooks går varmt i mina högtalare nu BELLLLLLLE!
Fan vad kung om det skulle gå igenom! hoppashoppashoppas

Nåja, idag så fick jag somsagt en liten sovmorgon. Klev upp och gjorde mig iordning innan jag skjutsade mamma till tandläkaren upp i skönsberg elr vart fan det var (: haha. Sen så ner till stan där jag mötte upp Lovisa, SOM TAGIT UT TANSTÄLLNINGEN IDAG!!! Hon var så fin min lilla sötis så. Vi åt på subben och sen så gick vi upp till hennes bil. Sen åkte jag på nåt ica nånstans, köpte mig en tidning och ställde mig på tandläkarparkeringen och väntade. Det blev en tids väntan, men det gick bra. Skjutsade hem mamma och åkte till skolan. Kom bara 10 minuter sent till lektionen.

Uh, efter dom två timmarna, som var genomgångar, men det gick bra, så åkte jag hem. Fick även reda på att psykologin bara fick vara 5 sidor :o jaha, fel och säga det tidigare, för jag har då inte hört nåt. Tänker fan inte korta ner ngt nu, eftersom den redan är inlämnad, och om jag kortar ner den, försvinner alltså komplexheten med rapporten. Den blir tunnfattig och jag kan inte göra en bra analys på det. Äh, sug nåt, Sten.

Åkte sen hem och somnade en stund på soffan. Det var skönt. Har också hunnit med att äta mat och sitta här en stund. Har en pantlapp i plånboken på 24:-. Sjukt sugen att köpa godis för den. Men vette faen om jag ska eller inte. Ahhhhhhhhhh, hata att man alltid måste bry sig om vad i helvete man stoppar i sig. Man får bara ångest efteråt. Jävla skitsamhälle!

Imorgon är det skola som gäller. Har inget inplanerat.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0