090429- onsdag

PEACE AND LOVE 2009. THE BEST EVEEEEER!!!!!
så jävla kul vi kommer o ha det! hoppas allt går enligt planer bara!!!!

Nåja, vaknade imorse, men orkade inte kliva upp så sov en timme. Duschade och gjorde mig iordning innan man tog bussen in. Hade religion. Satt bara o planerade peace och solade. Mysmys. Uhm, sen så var det filmkunskap och där såg vi Strasky and Hutch. Den var bra.

Sen så åkte jag med far hem. Åt ingen mat, äckelfisk. Vill inte. Gick och lade mig istället. Sitter nu här. Vet inte vad jag ska göra.

Imorgon, sista april Ska köra till umeå, sen blir det nog bara på hemmafronten. Skönt det med.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: belle

FAN VA KUNG DET KMR BLI!!!!!!!

2009-04-29 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0