090430-torsdag

Ja idag är det sista april. det firas med.. haha, ja, gampärona och ostkrokar. haha. men har icke orkat. nejnej.

Imorse så klev man upp klockan 8. Ringde lite samtal, men dom skulle ringa upp mig senare. Sen så runt halv 10 så drog jag och marcus iväg mot umeå. Stannade och åt i övik och kom fram till umeå runt halv 1. Åkte till ett köpcentrum och sprang in på elgiganten. Var där en stund innan man åkte till sjukhuset. Väntade i 45 minuter och sen fick han komma in, i två minuter. Sen var det klart och han ska tillbaka om två veckor igen. Suck. Nåja, började åka hemåt. Stannade på en mack i övik och tankade och köpte något med socker i för att få upp humöret lite. Sen blev det poppa musik innan man var hemma runt 6. Åt mat och sen så har man bara surrat en massa.

Jo förresten, har förmodligen kirrat ett jobb idag! Kuuuuuung, och sa till dom att jag skulle på festival i sommar, men det dom svarade var; Ja, men det kan vi absolut jobba runt! AHHHHHHHHHHHHHHH!!!! så nu är det HELT KLART att jag kan åka på p a l, eftersom jag drar in pengar i sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wiho.

Nej, ikväll blev man somsagt chaufför. Vet inte om jag ska gå och sova en stund innan jag ska hämta dem. Vet inte om jag blir segare av det. Hm, får fundera ett tag (: nåja, peace and love

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att du fått sommarjobb! Vad ska du jobba med?

2009-05-01 @ 09:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0