5 sidor senare

Ja nu sitter jag här 5 sidor senare. Klar med faktan, syftet och frågeställningarna. Nu har jag precis börjat på analysen och ska göra klart den efter maten. I´m on fire today! Det känns så skönt att få någonting gjort. Men nu är det till den svåra delen, alltså analysen. Förut har jag alltid tyckt den varit den enkla biten, a piece of cake. Men för tillfället, eller ja, det har varit så ett tag, har mina tankeceller tagit semster, för jag har inte alls samma ideér på lösningar osv som förut. Men det ska nog gå och skrata ihop något. Iaf 1 ½ sida. Sen ska jag skriva något som jag ska ha till seminariet på måndag.

Ah, sen är det bara religionen kvar idag. Resten tar jag imorgon. Skööööööööööönt.

Nej, satt ute i solen förut och läste. Sjukt skönt ute. Och boken är bra den också. Har fått lite färg iaf. Nej, nu luktar det mat. Ska kila. Men vi hörs säker sen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


lesdsen för alla tråkiga skolinlägg för tillfället. Men kompenserar med härlig sommarbilder iaf :P
Victor, strängöarna 2007

Kommentarer
Postat av: fridaöaäa

åh fyfan vad skönt!

2009-04-28 @ 08:11:14
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0