dagen som gått

Ja, snart är det dags att lägga sig. Har inte lagt mig såhär tidigt på jag vet inte hur länge, men det känns som det behövs. Nåja, åkte ju ifrån skolan och åkte till le hospital. Eller det var inte där, men ja skitsamma. Hade det där samtalet, det sas lite nya grejer, men det mesta visste jag redan. Lite konstlat möte dock, kändes fejk på nåt sätt. Men så blir det väl när man sitter sådär och ska spotta ut sig information. Nåja, en timme satt vi. Sen så åkte vi ner och åt mat och handlade. Körde hem, haha, mamma don´t like my driving. I think it´s perfect!  :P

Nej, men väl hemma så satt man vid datorn. Skrev matten också. och Jennifer, söta, kära, rara, underbara Jennifer. Ah, behöver inte säga mer, men bara att jag är en väldigt lycklig person just nu! Love you so much babe ♥

Sen blev det lite teve innan man sitter här en liten stund igen. Fastnade för nåt nytt onlinespel här idag. Bloons. haha, blir så less när man inte klarar en nivå! :P haha, men ja, ska köra det en stund innan det blir sängen.

Sovmorgon till 9 imorgon. Skönt! :D Blir lunch med Lovisa på stan också. Myysigt. Eller ja, det är mysigt nu också, eller hur Lovisa? Hon är ju hos mig nu (: jhahahaha

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0