iiiiiiihhh

Jag har valt, jag har äntligen valt. fyfan vad sjukt det känns. Denna dag, 5 april 2009 har jag valt vad jag vill göra resten av mitt liv. det känns stort. coolt. här följer en lista över vad jag valt och vart det är någonstans;

1. Prgrammet för psykisk ohälsa, 120 hp, Sundsvall
- särsklid komplicerad problematik
2. Socionomprgroammet, 210 hp, Uppsala
- Socialt arbete med barn och ungdom
3. Psykiatriskt omvårdnadsprogram, 120 hp, Malmö
- Psykisk hälsa med inriktning mot särskild problematik
4. Socionomutbildning, 210 hp, Sundsvall
- Psykosocialt förändrings- och behandlingsarbete
5. Socionomprogrammet, 210- 240 hp, Malmö 
- Individ, familj och samhälle
6. Socionomprogrammet, 210 hp, Örebro (Eskilstuna)
- Missbruk, ohälsa och rehabilitering
7. Socionomprogrammet, 210 hp, Umeå
-
8. Beteendevetenskapligt kandidatprogram, 180 hp, Uppsala
- Pedagogik, psykologi eller sociologi
9. Turismprogrammet, 180 hp, Umeå
-
10. Beteendevetenskapligt program, 180 hp, Sundsvall
- Mot humanvetenskapligt ämnesomårde
11. SPA- programmet, 120 hp, Umeå
-

Såhär ser det alltså ut. Jag hoppas jag kommer in på något. Ihh, vill ha sommar nu, så jag får veta. Måste kolla bostäder överallt, vart man ansöker om bostadsbidrag och csn studiemedel. Ah, äntligen känns livet på rätt väg. Fyfan vad bra det känns!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0